Poliiisförhör.. hahha nej.. some onödig fakta!

KÄRLEK
Du är kär nu - Yes i think so..
Du har sårat nån så de börjat gråta - säkert men har ingen aning men hoppas inte det..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - yes box,
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - hahaha nope.. men har snart varit singel i 6 månader.. tror jag, om inte mer..
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nix
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  mm..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja..
Jag har smygit ut utan lov - hahahaha jaa.. fast på dag tid.. så de va inte så kul..
Jag har ljugit om var jag är för någon - mm
Jag har en hemlighet som ingen vet - jaop..
Jag har struntat i ett prov - höhö har inget val i skolan, so nope
DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - nix
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - fuck no
Jag kan inte svälja piller - haha jo.. tar flera varje månad, såå har lärt mig..
Jag har tagit mediciner mot depression - mhm
Jag har anorexi och/eller bulimi - vem vet
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - yes
Jag har somnat gråtande - ja, för många gånger
DÖDEN
Jag hatar begravningar - vem gör inte?
Jag har sett någon dö - inte en människa..
Någon nära till mig har försökt begå självmord - njaa.. mer varit påväg..
Någon nära till mig har begått självmord - njaa..
ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - hahahah nej wtf? x'd
Jag har sett en fallande stjärna - Nej inte en.. fleeera! :d
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - ska man göra de? :o
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - hahahahaha oooh yeah!
Har sparkat en kille mellan benen - miiin brorsa.. typ 87654323456789 ggr.. fööörlåååt!
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Nej, ahhaha
Druckit en hel liter mjölk på en timme - hahaha jaaaa.. koossa! :d
Jag har medverkat i en teater - sjäälvklart, värsta proet.. ar typ en sten i bakgrunden lr ngt!
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - yes
Du har fångat en snöflinga med tungan - Ja
Jag har suttit på ett tak på natten - tror så xd
Jag har aprillat någon - hahah nej du vet feburarat!
Jag har åkt taxi - Jaa
Jag har ätit sushi - ja fan!
Jag har åkt snowboard - neeej.. klarar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0