Subway.

Slaggade hos fello igår med klara, vi kollade på film och ja, körde singstar och kollade på film. Mamma ringde på morgonen och sa att vi skulle hämta andy/andreas/brorsan & pilo/pauline/hans flickvän, och bebisen  på sjukan, så dom kom och hämtade mig en halvtimme senare och så åkte vi t huddinge. Det är verkligen sjukt stort i huddinge, fattar inte hur man kan hitta där?! Men aja, jag dooooog när jag såg Mira/bebisen, sååååå häääääär sööööt! Asså de är så jävla sjukt, de känns så overkligt! Hahahaha, men vi skjutsade hem dom och så drog jag och mamma t subway i centrum. Så nu har jag nyss käkat lite! ska väl göra läxor oxh sånt sen, för de är 11 manna cup imorn, så jävla kul, men kommer bli sjukt kallt för de kommer snöa.. :/ Kommer bli min första 11 manna cup, men de är tränings cup så what ever.. de värsta är att jag inte vet vilken position jag har.. hahaha kommer går åt helvete! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0